Ledenservice

Digisteun

In de gemeente Goes begint Digisteun weer met computerondersteuning in diverse wijken en dorpen van Goes.
Kijk hier voor het meest actuele schema.

Belastingaangifte

De tijd is weer aangebroken voor de belastingaangifte. U kunt weer een beroep op ons doen voor hulp.
Kijk onder Belastingen voor meer informatie.

Ledenpas

Voor leden van KBO afdeling Goes is er de KBO Ledenvoordeelpas. Daarmee krijgt u aantrekkelijke kortingen op tal van producten en diensten. KBO werkt hiervoor samen met diverse landelijke partijen, waaronder zorgverzekeraar Zilveren Kruis, VGZ en CZ, maaltijdservice Vers van Tafel en het KBO-Brabant Energiecollectief. Vraag ook bij uw eigen KBO-afdeling naar de mogelijkheden voor korting bij u in de buurt!

Wilt u een compleet overzicht van alle voordelen, ga dan naar
www.kbo-brabant.nl/onsvoordeel

Vraagbaak Ouderen voor Ouderen

's-Heer Elsdorpweg 12, 4461 WK Goes,
Mevr. G. van de Linde, tel. 06-43506448, E-mail: g.vanderlinde@smwo.nl

Over vragen op het gebied van wonen, zorg, welzijn, gezondheid en juridische zaken kunt u terecht bij
KBO-Brabant servicetelefoon nr. 073-6444066 de Service-, Juristen- en Pensioentelefoon.

Service-/Juristentelefoon

U kunt de Service-, Juristen- en Pensioentelefoon bellen met vragen op het gebied van wonen, zorg, welzijn, gezondheid en juridische zaken. Ons telefoonteam staat u persoonlijk te woord en helpt u graag.

Maandag t/m vrijdag 10.00 – 12.00 en van 14.00- 16.00 uur Servicetelefoon

Telefoonnummer: 073-6444066 Naar dit nummer belt u tegen het reguliere tarief.

Stelt u uw vraag liever schriftelijk of via de e-mail?
Uw vragen op het gebied van wonen, zorg, welzijn, gezondheid, juridische- en sociaaleconomische zaken kunt u ook opsturen:
KBO-Brabant
Albert Luthulilaan 10
5231 HV 'S-Hertogenbosch
tel: 073-6444066
E-mail: info@kbo-brabant.nl
Vergeet niet om uw naam, adres, telefoonnummer én uw lidmaatschapsnummer te vermelden als u ons schrijft, mailt of belt. Wij kunnen dan desgewenst zo snel mogelijk contact met u opnemen.

't Gilde de Bevelanden

Het Gilde is een vrijwilligersorganisatie met adviseurs op verschillende vakgebieden. De adviseurs zijn mensen die anderen willen laten profiteren van hun kennis en ervaring die men heeft opgedaan tijdens de loopbaan.
Het Gilde verstrekt vakkundig advies maar is geen klusbedrijf.
Particulieren kunnen een beroep doen op het Gilde voor advies en ondersteuning bv. over Computers en randapparatuur, Televisie en internet, Verbouwen, Restauratie en renovatie, Brandpreventie, Talen en Vertalen, Administratie, Huis & Tuin, Vrije tijd & Hobby. Info: 06 51 55 19 75.