Publicaties

KBO-Brabant Magazine "ONS"

Dit is het Magazine van KBO-Brabant waarbij wij als KBO-afd. Goes zijn aangesloten.
Leden kunnen het laatst verschenen nummer of de voorgaande edities van ONS Magazine digitaal lezen op onsmagazine.nl. U moet daarvoor wel een ledenaccount hebben. Dat kunt u eenvoudig aanmaken. Ga naar onsmagazine.nl
Bent u slechtziend, en wilt u een PDF ontvangen die bruikbaar is om ONS Magazine te laten voorlezen, stuur dan een mailtje naar redactie@onsmagazine.nl. Wij zorgen er dan voor dat u maandelijks zo’n PDF ontvangt. Deze gratis service is alleen beschikbaar voor leden.

Onsje

In dit handige Onsje is voor u op een rijtje gezet wat KBO-Brabant voor u als lid en voor de lokale KBO-Afdeling, dus ook voor KBO-Goes, doet.
Klik hier om het bewaar Onsje 2023-2024 te bekijken. Desgewenst kunt u het afdrukken.

Voorlichting

Via lezingen geeft KBO-afd. Goes voorlichting over diverse onderwerpen.