Rijbewijs

Rijbewijskeuring 75+

Een voordeel van het KBO-lidmaatschap is de rijbewijskeuring tegen een schappelijke prijs.

Vergoeding van de keuring

KBO-leden die via ons collectief aanvullend verzekerd zijn bij Zilveren Kruis en VGZ ontvangen sowieso een vergoeding van € 35,00. U hoeft dan alleen maar de rekening van de arts op te sturen naar de zorgverzekering.

Rijbewijskeuringen:

Rijbewijskeuring voor uitsluitend leden KBO-Goes.
Huisartsenpraktijk E.R.C. Rijken, Beethovenlaan 3A, 4462 JC Goes tel.nr. 0113-252797
Eerst de gezondheidsverklaring aanvragen bij het CBR en na ontvangst invullen. Deze inzenden naar CBR en dan overige papieren invullen.
Arts bellen voor afspraak ruim voor het verlopen van het rijbewijs en keuring. Let op de mogelijke wachttijd(en). Meebrengen: ingevulde Eigen verklaring (bij gemeente te verkrijgen), medicijnlijst, potje ochtendurine. Meer informatie: kijk op www.cbr.nl